היי , קוראים לי לי , אני וחבר שלי עשינו קונקשן הלוך חזור לרומא עם חברת פגאסוס , עם עצירה באיסטנבול, 2.3.17בהלוך הכל עבר כשורה ולא היו בעיות , ובחזור טסנו בחזרה מרומא לאיסטנבול , חשוב לציין שהשעות שונות וזה גרם גם לבלבול , ירדנו מהטיסה והלכנו לביקורת דרכונים חתמו לנו ולא אמרו שום דבר וחשבנו שיש לנו זמן ובנוסף לא הרגשתי טוב בכלל ,ואז שחיפשנו איך לעלות לטיסה ומיהרנו וכשהלכנו לשאול איך עולים לטיסה אמרו לנו שהיא יצאה כבר . למרות שהשעה עדיין לא הייתה בזמן שהיה כתוב , בכל אופן אמרו לנו שפספסנו את הטיסה(והמזוודות כבר היו שם) ושיש טיסה לישראל רק מחר באותה שעה (9 בערב) ושאנחנו צריכים לשלם שוב כרטיסי טיסה חדשים במחיר מלא !!!, פנינו לכל מי שהיה מהחברת פגאסוס ואף אחד לא רצה לעזור לנו למרות ששילמנו על משהו שלא עלינו ורוצים שנשלם שוב אותו מחיר או יקר מזה .וגם לא היה לנו כסף מספיק לא אינטרנט לא טלפון והם גם לא יודעים אנגלית אז לא ידענו מה לעשות פשוט לא התייחסו וגם שהלכנו לדבר עם המפקח של החברה ואמרו לנו זה אשמתכם . ואז הלכנו למלון של החברת תעופה כדי לקבל אולי מקום לישון הלילה שוב פעם לא התייחסו ואמרו זה אשמתכם ביי תודה תשלמו מחדש . .. אחרי בדיקות רבות עם ההורים מצאנו טיסה משדה תעופה אחר של איסטנבול שבמרחק של שעתיים מסביחה איפה שהיינו, אז לקחנו מונית שגם עלתה יקר כמובן ונסענו ולצעירנו קנינו כרטיסים חדשים מחברת טורקיש איירלנס . אני רןצה לדעת מה אפשר לעשות בנושא הזה ? אם אפשר לקבל החזר כספי זה פשוט לא הגיוני המצב הזה
שלום רב ותודה על פנייתכם.
לא ברור באם החמצתם את טיסת ההמשך בשל עיכוב בטיסה הקודמת.
ככל ואכן החמצתם את טיסת ההמשך בשל עיכוב, הנכם זכאים לקבלת פיצוי כספי מחב' התעופה, אלא אם כן העיכוב נבע מנסיבות שלא היו בשליטת חב' התעופה
בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אמנון היקר שלום, במידה וסכום התביעה שלך אינו עולה על סך של 34,600 ש"ח, אני ממליץ לבחור בהליך של תביעה קטנה. הן בשל הדין הראייתי המקל, והן בשל העלויות המשפטיות הנמוכות. עם זאת, אין כל מניעה שעורך דין ...
המשך תשובה