
איזיג'ט הלכה צעד נוסף קדימה: עתה אינה מכבדת גם פסק דין סופי של בית משפט לתביעות קטנות בישראל לפי חוק שירותי תעופה (חוק טיבי). היא גם לא טרחה להתגונן כלפי התביעה שהגשתי מולה. התביעה נמסרה כדין לנציגות המוסמכת שהיא מינתה לפי חוק בישראל וכך נמסר גם פסק הדין, יותר מפעם אחת. ליתר בטחון שוגר מכתב גם ליו"ר החברה באנגליה גב' קתרין מקקול ויש אישור קבלה ובכל זאת היא ממשיכה להתעלם. רשות התעופה האוירית טוענת שאין זה מתפקידה לעסוק בכך, משמע השאלה אם מפעיל טיסות זר מכבד או לא מכבד את בתי המשפט ואת החוק בישראל אינה מעניינת אותה. האם נתקלתם במצב כזה?
שלום רב, ככל וניתן פסק דין כנגד החברה, ניתן לאכוף אותו בישראל נגדה. נתקלתי באופן אישי במספר מקרים דומים למה שציינת בפנייתך. הנך מוזמן לפנות אלי על מנת שאוכל לסייע.
בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית, במקרים בהם מדובר בטיסה מישראל או אל ישראל חל חוק שירותי התעופה. שנית, בהתאם ללשון החוק, במקרים בהם חברת התעופה הודיעה על השינוי מעל 14 ימים לפני מועד הטיסה. על חברת התעופה להשיב את כספכם בחזר...
המשך תשובה