שלום רב, קנינו באמצעות חברת Smiles S.A סדרת טיסות שכולן מופעלות באמצעות AlItalia. בשלב מסויים קיבלנו מייל מSmiles שהטיסה שלנו מרומא לולנסיה מבוטלת, שAlitalia פשוט הפסיקה להפעיל את הקו הזה. כעוסים וזועמים החלטנו לסוע לרומא במקום זאת ולהתווכח איתם אחרי הטיול. פתאום בבדיקת הטיסה באתר AlItalia נראה שהמסלול טיסה שלנו השתנה מרומא - בואנוס איירס (מה שהופיע באתר שלהם כל הזמן, ויש צילום מסך, מאז ביטול הטיסה של ולנסיה) לברצלונה - רומא - בואנוס איירס. לא ברור לנו איך לכל הרוחות נוספה פה ברצלונה לעניין ולא ברור מה לעשות עכשיו, האם אפשר יהיה לעשות רק את הקו רומא - בואנוס איירס למרות שפתאום משום מקום נראה שתחילת הנסיעה היא מברצלונה? בנוסף לכל הכאב ראש והתסכול איבדנו הזמנה במלון בולנסיה בשווי 250 יורו שאי אפשר היה לקבל עליה זיכוי כלשהו. השאלה עכשיו האם אפשר לתבוע אותם ואם כן את מי? Smiles? או AlItalia? תודה מראש
שלום רב, לא ברור מפנייתכם באם הגעתם בסופו של יום ליעדכם הסופי באיחור, ואם כן כמה איחור, ולכן לא ניתן להעריך באם הנכם זכאים לפיצוי או לא.
בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לעולם לא הגענו לולנסיה אם זה מה שאתה שואל.
או הכוונה לבואנוס איירס?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רוברט היקר שלום, ראשית, לא ברור האם הטיסה המקורית שהתעכבה לפי מה שאתה מתאר המריאה בסופו של דבר. אני מבין שהיה כאוס. עם זאת, חסרים פרטים נוספים על מנת להבין את הסיבה שבחרת לרכוש כרטיס טיסה אחר. באשר...
המשך תשובה