הי, טסנו באיזיג׳ט ללונדון. טיסת הלילה (היתה אמורה לצאת בסביבות 21:00) נדחתה שוב ושוב, ולבסוף בסביבות חצות הודיעו לנו שנדחתה ליום למחרת בצהריים. טיפלו בנו כנדרש בחוק (אוכל בעיכוב הקצר, מלון והסעות למלון וחזרה). נראה כי הדחיה הראשונית לא היתה באשמת החברה כלל - נוסע עם מצב רפואי שחייב נחיתה בדרך. עם זאת, הטיסה נדחתה לבסוף ביותר מ-12 שעות כי לא היה לחברה לדבריהם צוות שלא עבר את מכסת שעות הטיסה שלו. האם החברה חייבת לנו פיצויים, או שמצב הצוות לפרק זמן כה ארוך נחשב מחוץ לשליטתם? תודה!
שלום רב ותודה על פנייתך. במקרים בהם חל עיכוב של מעל 8 שעות או ביטול טיסה, זכאים הנוסעים לקבל פיצוי כספי מחברת התעופה (ששיעורו תלוי במרחק באווירי של הטיסה), אלא אם כן חב' התעופה הוכיחה כי הסיבה לעיכוב/ביטול הטיסה נבע מנסיבות שלא היו בשליטתה (כגון: מזג אוויר סוער, תקלה חריגה וכיוב) בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא ניתן להשיב על שאלה כאשר מדובר בטיסה עתידית אשר עדיין לא המריאה. עם זאת, לכל חברת תעופה המבצעת טיסות מישראל ואל ישראל, יש נציגים לקבלת כתבי בי דין אשר לכתובת שלהם מגישים את התביעה כנגד חברת התעופה. ...
המשך תשובה