רכשתי כרטיס טיסה מתל אביב לבואנוס איירס דרך רומא באמצעות אליטליה. בטיסה הארוכה, 14 שעות, ישבתי במושב שלא היה בו מקום לרגליים בגלל קופסת מתכת גדולה שהייתה שם והיא חלק מהמטוס. ביקשתי לעבור למושב חלון אחר אך לא היה. היה מקום בביזנס שהסכמתי לעבור לשם גם ללא חלון אך דרשו שאשלם על כך. כמובן שלא הסכמתי ודרשתי שהם ישאו בעלויות (אליטליה). לא ישנתי כל הטיסה. הגעתי לארגנטינה עם כאבי גב ולא הלכתי לעבודה עקב כך. 1. כיצד ניתן לה. לונן כך שיהיה לזה אפקט וכמובן לדרוש פיצוי. 2. האם הצדק עימי ואם כן האם אפשר לתבוע ועל כמה?
שלום רב ותודה על פנייתכם.
פורום זה עוסק אך ורק בהליכים כנגד חברות תעופה לקבלת פיצויים בגין עיכוב/ביטול טיסות.
בברכה
אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראשית, במקרים בהם מדובר בטיסה מישראל או אל ישראל חל חוק שירותי התעופה. שנית, בהתאם ללשון החוק, במקרים בהם חברת התעופה הודיעה על השינוי מעל 14 ימים לפני מועד הטיסה. על חברת התעופה להשיב את כספכם בחזר...
המשך תשובה