בנובמבר האחרון, עוכבה לנו טיסה להונג קונג (יעד סופי אוסטרליה) מעל 8 שעות, בהתראה של 20 דקות מהעלייה למטוס. מכיוון שלא היה מדובר בשביתה מוסדרת של הטייסים, עפ"י חוק שירותי התעופה, אנו זכאים לפיצוי מאל על. לאחר פנייה לחברה היא אינה מוכנה לשלם, והציעה פיצוי של כרטיסים בשווי 200 דולר לאדם הניתנים למימוש תוך שנה. כיצד להגיש תביעה בתביעות קטנות? מה גובה סכום הפיצוי לאדם? מה הוא כולל עקב כך שפספסנו עוד טיסה ולילה משוריין במלון? מעוניינים להגיש ביממה הקרובה, תודה רבה.
שלום רב ותודה על פנייתך.
במידה ואל על מסרבת לשלם פיצוי בניגוד להוראות החוק, ניתן לנקוט נגדה בהליכים. לגבי יתר שאלותיך - כיצד מגישים, לאן, על כמה וכו', הנני מציע לך לשוחח עם עורך דין בתחום, על מנת לקבל הסבר.
בברכה אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעל היקרה שלום, בסעיף 7(ב) לחוק שירותי תעופה נקבע: "בלי לגרוע מהוראות סעיף קטן (א), נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שהמריאה באיחור של חמש שעות ופחות משמונה שעות מהמועד הנקוב בכרטיס הטיסה זכאי להשבת ת...
המשך תשובה