טיסת easyjet מישראל למנצ'סטר (יום חמישי 02/02 בשעה 20:30). אני ובעלי נסענו לחופשה בת שלושה ימים. הטיסה יצאה באיחור של כשעה + ונחתה במילאנו עקב תגובה אפילפטית של נוסעת. במילאנו המטוס התעכב כשעתיים עד לפינוי הנוסעת ומשפחתה ורק לאחר מכן הורו לכולם לרדת מהטיסה משום שצוות המטוס עבר את מכסת שעות העבודה המותרות. בשדה התעופה שררה אנדרלמוסיה היות ובמקום היה נציג אחד בלבד (לא של איזיג'ט). לאחר שנאמר לנו תחילה שנלון במלון ונטוס למחרת בצהריים (אחת וחצי) עם הצוות המקורי, פתאום נמצא צוות שיוכל להטיס את הנוסעים כבר ב- 6:30. בילינו את שארית הלילה בשדה התעופה וכמובן שגם טיסת ההמשך המריאה באיחור לאחר שצוות הקרקע לא ידע להתמודד עם הסיטואציה. הגענו באיחור של יותר מחצי יום למנצ'סטר בבוקר למחרת וכל היום שלנו השתבש. שאלותי אליך- האם תקרית של אפילפסיה בקרב נוסעת אינה בגדר המקרים שהחברה צריכה היתה לצפותם מראש(בהנחה שהיא מוכרת כאפילטפית)? כמו כן, אלמלא היתה הטיסה ממריאה באיחור מהארץ ולמרות התקרית המצערת, הצוות יכול היה להמשיך את הטיסה לאחר שהנוסעת פונתה- האם מדובר במחדל של החברה, או במיליםפ אחרות- האם מגיע לנו פיצוי עבור הטיסה, הלילה שהפסדנו במלון (עליו שילמנו מראש) ועל הטרטור שחווינו? המון תודה מראש על המענה.
שלום רב, הנני סבור כי במקרה זה חב' התעופה תהא פטורה מתשלום הפיצוי, לאור הנסיבות שציינתם שגרמו לחברה לנחות במילאנו. יחד עם זאת, הנני ממליץ לכם לפנות אל חב' התעופה בדרישה לקבל החזר בגין המלון. בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בהתאם למתואר, ככל הנראה אכן קמה לך זכאות לפיצוי. סיבת הביטול בהתאם למה שאתה מתאר אינה עולה לכדי קבלת פטור מפיצוי הנוסע של חברת התעופה. כמו כן, השואל קיבל ייעוץ אישי בנושא. ...
המשך תשובה