יצאנו לטיול בתאריך 5.10.16 לאוסטרליה במחלקת עסקים הלוך חזור. ב 17.11.16 בשעה 04.00 לערך צלצלה ביתי מהארץ כי טיסתנו מהונג קונג לארץ בוטלה. על הקו הייתה נציגת אל על שתשובותיה לחזרתנו ארצה לא סיפקו אותנו. ביקשנו מהבת שתתקשר לסוכן הנסיעות שימצא לנו סידור חזרה ארצה מהונג קונג. הסוכן מצא סידור לטוס מהונג קונג לארץ דרך ציריך בעסקים אך הדרך סה"כ מהונג קונג לארץ לקחה כ 20 שעות במקום 11 שעות באל על. העם מגיע לנו פיצוי?
שלום רב ותודה על פנייתכם. הנני סבור כי במקרה זה הנכם זכאים לקבל פיצוי כספי, וככל ואל על תסרב לשלם לכם אותו, ניתן לנקוט נגדה בהליכים משפטיים.
בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק במקרים בהם מדובר בטיסה שבוטלה בין התאריכים 01.03.2020 -16.07.2021 בשל משבר הקורונה העולמי. בברכה יצחק, עו"ד...
המשך תשובה