אנחנו קבוצה של 4 בנות שהייתה לנו טיסה עם אייר פראנס מישראל לניו יורק דרך פריז ב28.9.16. הגענו לשדה בזמן (3 שעות לפני טיסה) ובצ'ק-אין הפקידה ביקשה מאתנו לחכות בצד ולבינתיים העבירה את כל הנוסעים אחרינו, לבסוף הם קראו לנו ואמרו לנו שאין לנו מקום על הטיסה ומחפשים לנו כרטיסים חדשים. מסתבר שהם "סימנו" אותנו מראש- האחראית אמרה שכיוון שלא הזמנו אוכל כשר היא יכלה להעביר אותנו.. כמו כן חשוב לציין כי הם לא שאלו אותנו אלא קבעו לנו עובדה מוגמרת. כך הם עיכבו אותנו 5 וחצי שעות בשדה בלי שנדע על איזו טיסה נעלה ולבסוף סגרו לנו טיסה ישירה של דלתא אך 16 שעות אחרי ההמראה המקורית! גם בנחיתה איחרנו ב13 שעות מהשעה המתוכננת.. החברה נתנה לנו פיצויים של 400$ לכל נוסעת. רצינו לדעת האם אנחנו זכאיות לפיצויים גדולים יותר
שלום רב ותודה על פנייתכן,
על פי הנתונים שציינתן, נראה כי במקרה זה אתן זכאיות לקבל פיצוי בסך של 3,070 ש"ח לכל אחת, בהתאם למרחק האווירי של הטיסה מת"א אל ניו-יורק.
בברכה אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק במקרים בהם מדובר בטיסה שבוטלה בין התאריכים 01.03.2020 -16.07.2021 בשל משבר הקורונה העולמי. בברכה יצחק, עו"ד...
המשך תשובה