שלום הזמנתי באינטרנט 2 כרטיסי טיסה במחלקת עסקים. חברת התעופה העלתה אותנו לטיסה מסוג לואו קוסט, שבה כמובן אין זכר לתנאים שמקבלים בביזנס. פניתי לחברת התעופה אך הם מתנערים מהנושא. בבירור שעשיתי לפי חוק התעופה האירופי במקרה כזה (downgrade) מגיע לי החזר של 50% מעלות הטיסה. דרישה ששלחתי ברוח הדברים לחברת התעופה נותרה ללא מענה. מה עושים?
שלום רב,
ככל והטיסה הייתה ממדינת ישראל או אליה, אזי הנה כפופה לחוק שירותי תעופה, במסגרתו נקבע כי במקרה ובו מועבר הנוסע ממחלקת עסקים למחלקת תיירים, יהא הוא זכאי לקבל החזר של 80% ממחיר הכרטיס ששילם הנוסע. על כן, ככל ובמקרה זה חב' התעופה מסרבת לשלם את הסכום האמור, ניתן לנקוט נגדה בהליכים.
בכבוד רב
אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרים בהם הטיסה המריאה בעיכוב של עד 5-8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרטיס הטיסה. הנוסע יהיה זכאי להשבת התמורה עבור כרטיס הטיסה או בחירת כרטיס טיסה חלופי, מזון ומשקאות, שיחות טלפון, ובמקרים חריגים אף לינה ...
המשך תשובה