באוגוסט האחרון הגענו לשדה התעופה הרקליון בכרתים מעט לאחר 10 בבוקר והמראנו ב 2 וחצי בלילה למחרת.. לאחר כ 16 שעות המתנה , עם תינוקת בת שנה ו5 חודשים, ללא לינה ואוכל נורמלי.. הטיסה לבסוף בוטלה ובמקומה הגיע מטוס של אלעל ב 2 בלילה.. לאחר תכתובת והמתנה, קיבלנו פיצוי - כרטיסי טיסה ליעד של עד 6 שעות טיסה, לי ולבעלי. ביקשנו גם טיסה עבור ביתנו הפעוטה, שחודש הבא כבר בת שנתיים, אך נאמר לנו שלא מגיע לה משום שלא שילמנו עבורה כרטיס טיסה מלא (בהיותה בת פחות משנתיים). הכרטיסים תקפים לשנה, וטרם ניצלנו אותם. האם מגיע לנו פיצוי גם עבורה על פי חוק? תודה.
שלום רב
למיטב ידיעתי, לא מגיע פיצוי עבור התינוקת.
בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
תודה רבה על תשובתך.
רציתי לשאול - באף מקרה נהוג שלא מקבלים פיצוי על פעוט? הרי שעיקר עוגמת הנפש באיחור היה עצם העובדה שהיינו עם פעוטה..
והאם מה שקיבלנו נחשב פיצוי הולם? שכן הבנתי שחברת התעופה מחוייבת לספק בנוסף לפיצוי כספי לינה ואוכל עבור עיכוב שכזה (מדובר בהמתנה של 16 שעות בשדה התעופה מ - 10 בבוקר ועד 2 בלילה, לאחר מסירת המזוודות ובלא יכולת לצאת מן השדה).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעקב היקר שלום, הן סעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה והן בפסיקה הענפה בנושא נקבע כי תקלה טכנית במטוס עשויה להיחשב נסיבה מיוחדת שאינה בשליטת מפעילת הטיסה או למארגן ועשויה להעניק להם פטור מתשלום פיצוי...
המשך תשובה