לאחר עיכוב של 13 שעות שעות בטיסת קונקשיין באייר פראנס לבסוף הטיסה בוטלה. האם אני יכולה לתבוע פיצויים מהחברה?
שלום רב ותודה על פנייתכם.
במידה וביטול הטיסה לא אירע בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת חב' התעופה (כגון: מזג אוויר סוער ו/או תקלה טכנית חריגה), נראה כי הנכם זכאים לקבל פיצוי. יחד עם זאת, במקרים רבים חב' התעופה דוחה דרישה המבוצעת עצמאית ע"י הנוסעים, ולכן מומלץ להסתייע לצורך כך בעו"ד מהתחום.
בברכה אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רביד היקר שלום, לא כל כך הצלחתי להבין מה זאת אומרת קרדיט לשימוש עתידי? האם מדובר בזיכוי אל כרטיס האשראי ממנו רכשת את את כרטיס הטיסה? לכל חברת תעופה שמבצעת טיסות אל ישראל ומישראל יש נציג לקבלת כתב...
המשך תשובה