לפני כחודש אבי סגר טיסה עם אלעל לטורונטו מישראל. הטיסה נקבעה לשעה 12:50 בחצות הלילה ובאותו יום הודיעו לאבי על דחיית הטיסה לשעה חמש בבוקר והוספת עצירה בצרפת לשעה, בה לא ירדו הנוסעים מהמטוס. לבסוף, הטיסה יצאה בשש בבוקר, ולא בחמש כפי שהודיעו באותו היום, ואבי הגיע לטורונטו כמעט שמונה שעות מאוחר יותר. בנוסף, בשיחות שניהלנו עם אל על באותו יום ביקשנו טיסה חלופית בימים הסמוכים שתהיה ישירה ותצא בלילה, אך הנציגים אמרו שאין באפשרותם לספק אחת כזו. בהתנהלות עם קשרי לקוחות של אלעל לאחר הטיסה קיבלנו זיכוי כספי על סך 150 דולר אך הפיצוי איננו מספק בעיננו. האם אנו זכאים לפיצוי גבוה יותר? תודה מראש הלן
שלום רב ותודה על פנייתכם
מאחר והעיכוב בטיסה היה פחות מ-8 שעות, נראה כי במקרה זה אין זכאות לפיצוי כספי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ככל הנראה שלא. עם זאת, הייתי מציע לפנות אל חברת התעופה ולהלין על כך, זאת משום שהיו מקרים בהם הם פיצוי נוסעים בגין שינוי בתנאי כרטיס הטיסה בהתאם לסעיף 5 לחוק התעופה. בברכה יצחק, עו"ד ...
המשך תשובה