הזמנתי טיסה ל-4 אנשים דרך חברת התיירות אקספדיה ,בפרטי הכרטיס טיסה באתר בטעות הזנו אני ואישתי את שם המשפחה הנוכחי שלנו כזוג נשוי שהתחתן עכשיו במקום כפי שרשום בדרכון של אישתי עם שם המשפחה הקודם שלה . ביצעתי התקשרות טלפונית כשבוע ,שבוע וחצי בערך לפני הטיסה על מנת שיתקנו את הטעות כתיב ואמרו שכך יעשו .. הלב אינו נשאר רגוע בכל זאת והחלטתי שוב אחרי יום או יומיים לצלצל שוב ולבדוק שהכל בסדר ובסופו של דבר התברר שאותו נציג/ת שירות שדיברו איתי לא עשו שום דבר במערכת כדי לשנות את הנעשה . ואמרו לי שעכשיו הם יזינו את הטעות במערכת ואני יכול להיות רגוע .. אבל שוב חששות ולילה לפני הטיסה בבוקר אני מחייג שוב ומבין שהכל חוזר שוב לאותו סיפור ושוב לא הוזן שום דבר .. עם הבטחה שהפעם אני יכול להיות רגוע ולהגיע לשדה התעופה והכל תקין .. בהגענו לשדה התעופה נוכחתי לדעת שהכל היה שקר ובמחשבים לא הופיע שום שינוי .. נציגות הקבלה של אליטליה חברת התעופה שבה היתה הטיסה ניסו לדבר איתם ולשכנע אותם שזו טעות שלהם ולא שלי (הלקוח) והם הפילו את האשמה על חברת אליטליה .. בלי ברירה נאלצתי לשלם כרטיס נוסף שחצי שעה לפני הטיסה מכספי הבזבוז שלי לשם נסיעה לחגוג יומולדת לאישתי . מכיוון שהאנגלית שלי לא כזו טובה אין באפשרותי לנהל איתם שיחות ואשמח לעזרה .. יש לי את כל המסמכים הדרושים על מנת להוכיח את הצדק שלי ..
שלום רב,
פורום זה עוסק במימוש זכויות נוסעים עקב עיכוב בטיסה או עקב ביטול טיסה בלבד
בכבוד רב אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק במקרים בהם מדובר בטיסה שבוטלה בין התאריכים 01.03.2020 -16.07.2021 בשל משבר הקורונה העולמי. בברכה יצחק, עו"ד...
המשך תשובה