בנובמבר טסתי עם חברת אל על לוורשה, בטיסה חזור ביציאה מהמטוס מישהי דחפה אותי (בטעות) ונפלתי על גרם המדרגות (לא היה שרוול) לציין שחברת אל על הייתה בשביתה וצורפנו לחברה זרה אחרת אך באחריותה של חברת אל על נפצעתי בברכיים, לא יכולתי לקום הדיירים רצו לעזור לי ובבוף חברה שירשה מהאוטובוס שחיכה לנו למטה באה לעזור לי להתרומם, הייתי למחרת אצל הרופא והוא לבש לי את הברכיים, יש לי אישורים רפואיים לכך, כמו כן יש לי אישור מרופא שגם חודש לאחר מכן עדיין היו לי כאבים בברכיים. התלוננתי בפני חברת אל על והם טוענים שהאחריות של הנפילה לא עליהם, וכמחווה מוכנים לתת לי 500 שקלים האם יש לי עילה לתביעה מולם או להתפשר על 500 השקלים שהם מוכנים לתת לי?
שלום רב ותודה על פנייתכם. מדבריך נראה כי הנפילה אירעה בשל צד שלישי שאינו קשור אל חב' התעופה (נוסע שנתקל בך במהלך הירידה מהמטוס). במצב דברים זה, נראה כי לאל על לא תוטל אחריות לנזק שנגרם לך, ככל ונגרם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי חנה, כן, ההתיישנות היא עד 4 שנים. עם זאת, במקרים בהם הטיסה המריאה בעיכוב של עד 5-8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרטיס הטיסה. הנוסע יהיה זכאי להשבת התמורה עבור כרטיס הטיסה או בחירת כרטיס טיסה חלופי, ...
המשך תשובה