היי הזמנו 12 כרטיסי טיסה (טיול משפחתי) מחברת ארופלוט ישראל לרוסיה חצי שנה מראש. יומיים לפני הטיסה, אחת הנוסעות מקבוצתנו קיבלה שיחה מסוכנות נסיעות שונה משלנו, בה נאמר לה שהטיסה מבוטלת. לאחר בירורים הנמשכו כמה שעות הבנו שהעבירו לנו את מועד הטיסה ל 24 שעות קדימה ללא ידיעתנו. מכיוון שמראש החופשה היתה סך הכל 3 ימים, זה אומר שקיצרו לנו את החופשה ליומיים בלבד. כמו כן, המלון שולם מראש והיינו עלולים להפסיד תשלום של לילה אחד במלון. הבנו שיש אופציה נוספת לטיסה יום לפני המועד המקורי שבוטל, לאחר ניסיונות מרובים הצלחנו להזמין את הטיסה המוקדמת, כאשר נוסעת אחת מהקבוצה נאלצה לותר על הטיסה בעקבות הקדמת הטיסה ביום. לאחר חזרתנו פנינו לחברת אירופלוט ולסוכנות נסיעות טריפטסה, שהפנו אותנו אחד לשני. הבנו שהטיסה בוטלה חודש וחצי לפני, תוך שהם טוענים שנשלח מייל על ביטול הטיסה ואין עילה לפיצוי. אנחנו מצידנו לא קיבלנו שום הודעה על ביטול. אנחנו לא רוצים לוותר, ומאמינים שבכל זאת נגרם לנו עוול ומגיע לנו פיצוי הולם. מה נוכל לעשות? לתשובתכם נודה, בתודה נראש.
שלום רב ותודה על פנייתך.
במידה ולא נמסרה לכם הודעה על דחיית הטיסה 14 יום לפני מועד הטיסה המקורי, הנכם זכאים לקבל פיצוי כספי אלא אם כן חב' התעופה תוכיח כי דחיית הטיסה נבע מנסיבות מיוחדות שלא היו בשליטתה.
בכבוד רב
אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ככל הנראה שלא. עם זאת, הייתי מציע לפנות אל חברת התעופה ולהלין על כך, זאת משום שהיו מקרים בהם הם פיצוי נוסעים בגין שינוי בתנאי כרטיס הטיסה בהתאם לסעיף 5 לחוק התעופה. בברכה יצחק, עו"ד ...
המשך תשובה