רכשנו כרטיסי טיסה מת"א ליוהנסבורג בחברת איבריה. הכרטיסים נרכשו דרך משרד נסיעות בארץ. הטיסה מת"א למדריד היתה טיסת שיתוף של איבריה ואלעל כאשר המפעיל היה אלעל. הטיסה יצאה מת"א באיחור של כשעתיים וכתוצאה מכך לא הגענו בזמן לטיסת ההמשך ממדריד ליוהנסבורג. איבריה תאמו לנו טיסה חלופית בחברת התעופה האתיופית דרך אדיס אבבה ובסופו של דבר הגענו ליוהנסבורג כ-27 שעות לאחר המועד שבו היינו אמורים להגיע. האם אנו זכאים לפיצוי?
שלום רב ותודה על פנייתכם. בהנחה ושתי הטיסות הופעלו על ידי אותה חב' תעופה, אתם זכאים לקבל פיצוי כספי, אלא אם כן חב' התעופה מצליחה להוכיח כי העיכוב של הטיסה הראשונה נגרם בשל נסיבות מיוחדות שלא בשליטתה (כגון: תקלה חריגה, מזג אוויר סוער וכיו"ב).
בברכה אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרה שאתה מתאר הטיסה הוקדמה מעל 8 שעות. לפיכך, הסעיף הרלוונטי בעניינך בחוק שירותי תעופה הוא סעיף 8(א) וסעיף 8(ב) שם נקבע כי : (8(א)"נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שמועד המראתה הוקדם ביותר מחמש שעות ...
המשך תשובה