שלום וברכה, לפני חצי שנה בערך הייתי בטיסה ממונטריאל קנדה לבריסל ומשם בטיסת המשך לתל אביב. הטיסה מקנדה התעכבה בדרך והגיעה מספר דקות לאחר שטיסת ההמשך יצאה. פניתי לנציגי חברת התעופה בבריסל ואלה נתנו לי טיסה חלופית כ- 12 שעות לאחר טיסת המקור. הם גם נתנו תלוש של 16 יורו לאוכל. פניתי לחברת התעופה (אייר קנדה) ואלה אישרו את שאירע אך טענו שלא מגיע לי פיצוי כיוון שאת החוזה שביני לבינם הם קיימו (להעביר אותי ממונטריאל לתל אביב) ושעיכובים יכולים לקרות. האם אני יכול לתבוע את החברה בישראל על עיכוב כזה? אם כן מה הדרך לעשות את זה? תודה מראש
שלום רב, ותודה על פנייתך. במידה ושתי הטיסות הופעלו על ידי אותה חברת תעופה, יש מקום לדרוש פיצוי כספי, אלא אם כן סיבת העיכוב של הטיסה הראשונה נבע מנסיבות שלא היו בשליטת חב' התעופה. ככל והטיסות הופעלו כל אחת ע"י חברות תעופה שונות, לטעמי - אין מקום לדרוש פיצוי.
בברכה אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
השאלה אינה מתאימה לפורום הנ"ל. עם זאת, אני ממליץ לך לבדוק עוד הצעות מחיר, ולעשות זאת אך ורק דרך עורך דין שינסח את כתב התביעה. חשוב שכתב התביעה יהיה מנוסח דרך עיניים של עורך דין הבקיא בתחום. הליך ש...
המשך תשובה