בנסיעה ללונדון היתה לנו טיסת קוניקשן באיסטנבול וכשהגענו לשדה התעופה היה רשום על המסך עיכוב של 45 דקות אז אני ושתי חברות עשינו חישוב והגענו לפי הזמן המחושב (כולל העיכוב) לבורדינג.. חצי שעה לפני הזמן אחרי חישוב העיכוב. מצאנו שהשער כבר סגור וכנראה שהטיסה יצאה בזמן בלי העיכוב שנכתב ומבלי שהייתה שום הודעה במערכת הכריזה. בהתחלה הציעו לנו כרטיס חילופי מנמל תעופה אחר וליום אחרי ואח״כ בגלל שהתווכחנו ביטלו לנו את הפיצוי.. יתרה מזה אמרה עובדת הדלפק שגם כרטיס החזרה מלונדון מבוטל ואמרה שזה לפי כללי תעופה בין לאומיים (לא יודעת אם זה נכון !!? או שהתנקמו בנו !) . כמו כן הפסיקו לדבר אתנו באנגלית ואמרו שלא מדברים אנגלית וכך הצטרכנו לקנות כרטיסי חזרה חילופיים מחברה אחרת כדי לא להתקע. האם יש אפשרות לתבוע פיצוי על התשלומים הנוספים שנגרמו לנו ? ולתבוע על הטרטור והיחס ? (יש לי הקלטה לחלק מהדברים). תודה רבה
שלום רב ותודה על פנייתכם,
במידה ושתי הטיסות (הן מלונדון לאיסטנבול והן מאיסטנבול לת"א) הופעלו על-ידי אותה חב' תעופה, יש מקום לדרוש מחב' התעופה פיצוי כספי + החזרה הוצאות.
יחד עם זאת, נדרש לבחון את עובדות המקרה, לרבות את הסיבה שגרמה לעיכוב של הטיסה הראשונה.
בברכה
אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי נטלי היקרה, מצער לשמוע מה שקרה לך. בוודאי שיש לך מה לעשות, ולדעתי קמה לך עילה לפיצוי ואף פיצוי לדוגמא כנגד חברת התעופה. מזומנת ליצור עמי קשר ואנסה לסייע לך. בברכה יצחק ...
המשך תשובה