סגרנו דיל לבודפשט וכמה ימים לפני הטיסה הודיעו לה על הקדמת הטיסת חזור בארבע שעות. מהעלאת הבטיה בפייסבוק הבנו כי החברה עושה זאת באופן שיטתי בכל הטיסות שלה, בסגירת הדיל היא קובעת שעה ואחר כך מבצעת שינוי של הטיסה בארבע שעות. אצין ואומר כי אם היתה בידי לבטל את הטיסה ולקבל החזר כספי על פי החוק הייתי עושה זאת. ישנם אנשים רבים בקבוצה המבקשים לתבוע יצוגית , האם ניתן להגיש תביעה כזאת? ידוע לי כי על פי החוק אין החברה חייבת לפצות על הקדמת הטיסה פחות מחמש שעות, אבל בגלל שהתופעה חוזרת על עצמה עבור כל טיסה, וזה לא משהו חד פעמי , אפשר להגיש תביעה יצוגית?
שלום רב ותודה על פנייתכם.
מהנתונים שציינתם נראה כי במקרה זה אינכם זכאים לקבל פיצוי עקב עיכוב הטיסה, מאחר והעיכוב בטיסה היה פחות מ- 8 שעות.
בברכה
עו"ד אהוד פאי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי ענת, חסרים פרטים נוספים על מנת להבין את השתלשלות האירועים טוב יותר. אשמח לשמוע פרטים על מנת לנסות לסייע. את יכולה לפנות אליי טלפונית ישירות ממש כאן דרך הפורום. יצחק, עו"ד...
המשך תשובה