ערב טוב, ב25.9 עשר בלילה הייתי אמור להמריא לפיליפינים דרך טורקיה עם חברה טורקיש איירליינס לאחר מספר דקות אחרי שעלינו לטיסה התבקשנו לרדת מכיוון שיש תקלה במטוס, נאלצנו לחכות עד 5 בבוקר עד שיסדרו את התקלה או לבטל את הטיסה. למרות החששות המשכתי לטיסה הבאה אשר הובטח לנו מלון חינם ועליה לטיסה הבאה מכיוון שהטיסה לפיליפינים מטוריקה היא רק פעם כל 24 שעות ב2 בלילה. עד כו חוץ מטירטור מסויים הכל בסדר. אך לאחר שהגעתי לטיסה לפיליפים בעליה התבשר לי שאיני יכול לעלות לטיסה מכיוון שהדרכון שלי פג תוקף בעוד 4 חודשים ולפי חוק הפיליפינים זה חייב להיות 6 חודשים לפחות, מה שהדיילות לא ידעו שיש הסכם עם ישראל לתוקף מופחת ובטעות של דיילת לא הספקתי לעלות לטיסה. ברגע זה אני עדיין מחכה למה הולך לקרות אך רציתי לדעת האם אפשר לתבוע את החברה?
שלום רב ותודה על פנייתך.
מדבריך עולה, כי עיכוב הטיסה נגרם בשל תקלה טכנית. על מנת לדעת באם הנך זכאי לקבל פיצוי כספי, יש צורך לפנות אל חברת התעופה במכתב דרישה, ומתשובתה ניתן יהא לדעת את מהות ומורכב התקלה שאירעה. תקלות הקשורות לתחזוקה לקויה של המטוס ולמהלך פעילותו הרגילה, אינן פוטרות את חברת התעופה מתשלום פיצוי, ואילו תקלות חריגות ובלתי צפויות כן עשויות לפטור.
בברכה
אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
השאלה לא ברורה, כמו כן, במידה ונוסע אינו מגיע לטיסת ההלוך, ישנם המון מקרים בהם חברת התעופה תבטל גם את טיסת החזור משום שהוא שהנוסע לא הופיע לטיסת ההלוך. ...
המשך תשובה