היי. טסיה שלי מקייב לנתבג התעכבה ב4 וחצי שעות. לא היה עדכון מסודר. לא היה איש צוות של חברת התעופה שיכל לתת מענה. הדרך היחידה בה עודכנו בפרטים היתה דרך לוח הטיסות של נתבג באינטרנט. לא נתנו לנו שוברי ארוחה . הינו צריכים להוציא מכספנו על מים ואוכל. הדבר גרר הפסד של יום עבודה לאחר מכן. חברת התעופה התעלמה ממייל שנשלח לקבלת פיצוי. המקרה קרה לפני שנה ובקשת הפיצוי היתה סמוכה למקרה . שבוע אחרי הטיסה. האם כדאי לתבוע את חברת בתעופה בבית משפט לתביעות קטנות? אם כן על כמה כדאי לתבוע. תודה!
שלום רב ותודה על פנייתך
נראה כי במקרה זה אינך זכאי לפיצוי, מאחר והעיכוב בטיסה היה פחות מ-8 שעות.
בברכה אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רביד היקר שלום, לא כל כך הצלחתי להבין מה זאת אומרת קרדיט לשימוש עתידי? האם מדובר בזיכוי אל כרטיס האשראי ממנו רכשת את את כרטיס הטיסה? לכל חברת תעופה שמבצעת טיסות אל ישראל ומישראל יש נציג לקבלת כתב...
המשך תשובה