נסענו מבוסטון לתל אביב עם קונקשיין של שעה וחצי בלונדון, דרך חברת בריטיש איירווייס. הטיסה הראשונה עוכבה בכארבע שעות, בגלל בעיה בגלגל המטוס. לכן הפסדנו את הקונקשיין. העבירו אותנו לטיסה של אל על, שגם אליה היינו צריכים לחכות עוד שמונה שעות, והגענו לארץ באיחור של 11.5 שעות. היו לנו 6 כרטיסי טיסה (2 מבוגרים ו-4 ילדים) כשפנינו לחברה הם אמרו שהם תחת החוק הישראלי שפוטר אותם מאחריות, אך לפנים משורת הדין הסכימו לפצות אותנו בכ-5,000 ש"ח. האם הם באמת לא כפופים במקרה זה לחוק האיחוד האירופי? האם אלו נסיבות שפוטרות אותם מהפיצוי? תודה
שלום רב ותודה על פנייתכם.
על פי הנתונים שציינתם נראה כי הנכם זכאים לקבל פיצוי כספי בסך של 3,080 ש"ח לנוסע מכוח חוק שירותי תעופה
בברכה
אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
צריך לקבל יותר פרטים על מנת להשיב לך באופן מקצועי. על פניו אתה מתאר שאתה זה שרכשת את כרטיסי הטיסה בנפרד. כלומר, ראשית לא ברור מה היה הפרש הזמנים בין הטיסות, ולא ברור מדוע הטיסה במוסקבה התבטלה. והאם חב...
המשך תשובה