נסענו מבוסטון לתל אביב עם קונקשיין של שעה וחצי בלונדון, דרך חברת בריטיש איירווייס. הטיסה הראשונה עוכבה בכארבע שעות, בגלל בעיה בגלגל המטוס. לכן הפסדנו את הקונקשיין. העבירו אותנו לטיסה של אל על, שגם אליה היינו צריכים לחכות עוד שמונה שעות, והגענו לארץ באיחור של 11.5 שעות. היו לנו 6 כרטיסי טיסה (2 מבוגרים ו-4 ילדים) כשפנינו לחברה הם אמרו שהם תחת החוק הישראלי שפוטר אותם מאחריות, אך לפנים משורת הדין הסכימו לפצות אותנו בכ-5,000 ש"ח. האם הם באמת לא כפופים במקרה זה לחוק האיחוד האירופי? האם אלו נסיבות שפוטרות אותם מהפיצוי? תודה
שלום רב ותודה על פנייתכם.
על פי הנתונים שציינתם נראה כי הנכם זכאים לקבל פיצוי כספי בסך של 3,080 ש"ח לנוסע מכוח חוק שירותי תעופה
בברכה
אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אריאל, על אף המצב הביטחוני, חברת התעופה הייתה חייבת לספק לכם טיסה חלופית או לכל הפחות להחזיר לכם את התשלום בגין שווי עלות כרטיסי הטיסה בין אמסטרדם לישראל. לצערי, בד"כ ברוב מוחץ של מצבים מסוג זה, ...
המשך תשובה