שלום פניתי לאלעל בעניין תביעה לפי חוק שרותי תעופה. מצ"ב תשובתם : מירב המאמצים נעשים על ידינו להקפיד על לוח הזמנים שתוכנן מראש, אנו מבינים את אכזבתך ומתנצלים על אי הנעימות שחווית. עקב צירוף הנסיבות של דחייה בלוח הזמנים בשל הגעה מאוחרת של המטוס מקטע טיסה קודם, ותחולת מגבלת הרעש בנתב"ג נדחה מועד ביצוע טיסה 021LY מתאריך 28/6/16 לבוקר המחרת. בשל הנסיבות,ומכח החריג בסעיף 6.ה.(1) לחוק שירותי התעופה אין טיסה זו מזכה בפיצוי. האם אכן כך ? האם יש סיכוי לתביעה ?
שלום רב ותודה על פנייתכם. מהנתונים שציינתם נראה כי הנכם זכאים לקבל פיצוי כספי בגין ביטול הטיסה, אלא אם כן אל על תצליח להוכיח כי ביטול הטיסה נגרם בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטתה כגון: תקלה חריגה, שביתה מוגנת, מזג אויר סוער וכיו"ב. בברכה אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יגאל היקר שלום, לצערי, חוסר תשומת הלב פועל לרעתך במקרה זה. על אף אחריותם על סוכנויות הנסיעות וחברות התעופה השונות לעדכן את הנוסע בשינוי מועד הטיסה. נראה כי הם אכן הודיעו לך על השינוי. באמת מקרה מצע...
המשך תשובה