שלום פניתי לאלעל בעניין תביעה לפי חוק שרותי תעופה. מצ"ב תשובתם : מירב המאמצים נעשים על ידינו להקפיד על לוח הזמנים שתוכנן מראש, אנו מבינים את אכזבתך ומתנצלים על אי הנעימות שחווית. עקב צירוף הנסיבות של דחייה בלוח הזמנים בשל הגעה מאוחרת של המטוס מקטע טיסה קודם, ותחולת מגבלת הרעש בנתב"ג נדחה מועד ביצוע טיסה 021LY מתאריך 28/6/16 לבוקר המחרת. בשל הנסיבות,ומכח החריג בסעיף 6.ה.(1) לחוק שירותי התעופה אין טיסה זו מזכה בפיצוי. האם אכן כך ? האם יש סיכוי לתביעה ?
שלום רב ותודה על פנייתכם. מהנתונים שציינתם נראה כי הנכם זכאים לקבל פיצוי כספי בגין ביטול הטיסה, אלא אם כן אל על תצליח להוכיח כי ביטול הטיסה נגרם בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטתה כגון: תקלה חריגה, שביתה מוגנת, מזג אויר סוער וכיו"ב. בברכה אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראשית, במקרים בהם מדובר בטיסה מישראל או אל ישראל חל חוק שירותי התעופה. שנית, בהתאם ללשון החוק, במקרים בהם חברת התעופה הודיעה על השינוי מעל 14 ימים לפני מועד הטיסה. על חברת התעופה להשיב את כספכם בחזר...
המשך תשובה