בתאירך 16/8 היינו אמורים אני ובעלי לחזור מבארי באיטליה דרך חברת ישראייר בטיסה שנרכשה ע"י אשת טורס. מועד הטיסה המקורי היה ב- 16:35 שעון בארי. ב12 בצהרים בדקנו כמתבקש בלוח שדות התעופה בישראל וגם בבארי וגילנו שהטיסה מתעכבת ב6 שעות וזה גם לא סופי. בשעה אחת נעלמה הטיסה לגמרי מהמסכים ונכתב שבוטלה ניסנו ליצור קשר במייל עם סוכנת הנסיעות לא קיבלנו תשובה גם קרובים מהארץ שניסו בטלפון לא קיבלו תשובה למה קורה (הבלאגן חגג). כשהגענו לשדה התעופה להפתעתנו נודע שהטיסה הוקדמה לשלוש וחצי וטסה בחברת טיסה איטלקית. מיותר לציין שלא קיבלנו שום הודעה לו בטלפון ולא במייל על כך. נאצלנו בכוחות עצמנו ובלחץ רב להגיע ארצה בשלוש טיסות ששלימנו עליהן מחיר מאוד גבוה. פניתי לחברה שקניתי ממנה את החבילה וניכר שהם די מזלזלים וטוענים ששלחו מסרון שאין לו כל הוכחה בטלפון שלנו. תוך כמה זמן לפי החוק אומר לקחת בירור שכזה בין חברת הנסיעות והספק לפני שאפנה לערכאות משפטיות? תודה מראש
שלום רב ותודה על פנייתכם
מהנתונים שציינתם נראה כי ככל ולא נמסרה לכם הודעה על הקדמת הטיסה, הנכם זכאים לקבל פיצוי כספי, אלא אם כן חב' התעופה תוכיח כי הקדמת הטיסה נבע מנסיבות מיוחדות שלא היו בשליטתה.
בנוסף לכך, נראה כי הנכם זכאים לקבל החזר עבור רכישת הכרטיסים לטיסות החלופיות.
בברכה
אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלכסנדר היקר שלום, לא כל כך ברור לי האם חברת התעופה הציעה לך טיסה חלופית או השבה של התשלום? האם פנית אל חברת התעופה? לכל חברת תעופה אשר מבצעת טיסה מישראל ואל ישראל יש נציג לקבלת כתבי בי דין. כא...
המשך תשובה