אשמח לדעת אם יש לי עילה לתביעה, לא עד סוף ברור לי מגד מי.בקצרה: רכשנו 2 כרטיסי הלוך-חזור תל אביב - לרנקה. רכשמו באתר של חברה מתווכת דסתניה. הטיסה עם חברת תעופה BLUE AIR ב 04/08 יצנו מתל אביב ללרנקה וב 06/08(שבת) היינו צאיכות לחזור ב 14:50. לפני יצאת מהמלון בלימסול ניסינו לבצע צ'ק ין ולא נצאנו טיסה. בדקתי אמיילים וטלפונים לא הייתה שום הודעה על איחור/ביטול, יצרנו קשר עם DESTENIA ונאמר לנו שיש להם אישור שיש טיסה. Kאחר שיחות ארוכות עם שדה תאופה LCA וBLUE AIR אחנו בטוחות שאין טיסה. לאחרת כמה זמן על הטלפון משבצים אותנו לטיסה ב 23:00 עם ELAL. משארנו לחקות בלובי של המלון כי היינו צריכות לפנות את החדר. בשעה 16:00 הודיעו לנו שאין מקונות בטיסה של ELAL ושאנחנו נוכל לטוס למחרת (יום ראשון ) עם BLUE AIR ב 14:50 והם כן שלמו לנו על הלילה במלון. אבל הסעיה שיום רטשון זה יום עבודה לשתינו שפספסנו לעקבות העיכוב, גם כן היינו צריכות לשלם יום מלא נוסף לביביסיטר לתינוקת בת שנה, כבר לא מדבר על כל ההוצאות נוספות ועצבים . האם אנחנו זכאיות לפיצוי? תודה רבה
שלום רב ותודה על פנייתכם
ככל וחב' התעופה לא תצליח להוכיח כי ביטול הטיסה נבע מנסיבות מיוחדות שלא היו בשליטתה, הנכם זכאים לקבל פיצוי כספי.
בברכה
אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי עדן, אשמח אם תפנו אליי באופן אישי, אתם יכולים להתקשר אליי ממש כאן דרך הכרטיס שלי באתר. בוודאי שיש לכם מה לעשות אבל אני מעוניין לשאול מספר שאלות על מנת להשיב לך באופן מקצועי. יצחק,עו"ד ...
המשך תשובה