שלום רב, אשמח לדעת אם יש לי עילה לתביעה נגד חברת התעופה WIZZ AIR. בקצרה: בתאריך 6.7.16 בשעה 21:50 נקבעה טיסה מתל אביב לקטוביץ (פולין). כמה שעות לפני הטיסה המיועדת בדקתי כהרגלי באתר נתב"ג אם ישנם עיכובים, אכן היה עיכוב של כשעתיים. לאחר זמן מה, היה עוד עיכוב של מספר שעות ולאחר מכן נרשם כי הטיסה בוטלה. בכל אותה עת לא קיבלנו שום מידע מחברת התעופה (לא אימייל ולא SMS). התקשרנו לשירות הלקוחות הממוקם באירופה ושם לא נאמרה לנו הסיבה לדחייה אלא רק שהטיסה נקבעה למועד חדש (יום למחרת 7.7.16 בשעה 14:30) . הפסדנו לילה במלון שעליו שילמנו והטיול התקצר ביום. כבר באותו יום 7.7.16 שלחנו הודעה דרך אתר החברה לפיצוי (בהתאם לחוק האירופאי) וקיבלנו תשובה כעבור חודש שבעקבות תנאי מזג אויר קשים באזור, הטיסה בוטלה ואנו לא זכאים לפיצוי והציעו לפצות אותנו ב20 יורו. ביום שהטיסה בוטלה, בדקתי באתר של שדה התעופה הפולני, למיטב זכרוני שום טיסה אחרת משם באותה שעה לא בוטלה. האם אני זכאי לפיצוי? תודה רבה
שלום רב ותודה על פנייתכם
על פי הנתונים שציינתם בפנייתכם נראה כי הנכם זכאים לקבל מחב' התעופה פיצוי כספי בגין ביטול הטיסה, אלא אם כן חב' התעופה תוכיח כי ביטול הטיסה נבע מנסיבות מיוחדות שלא היו בשליטתה.
בברכה
אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נתנאל היקר שלום, חסרים פרטים על מנת להבין את השתלשלות הדברים טוב יותר. יש לעמוד על התיעוד הקיים ברשותך לגבי תשובת חברת הביטוח והתיעוד של משדר הבריאות ההולנדי. אגב, האם פנית אל חברת התעופה כשהיית בשדה...
המשך תשובה