נסעתי עם משפחתי ב 26/07- 05.08. מתל- אביב לאיסטנבול, ומשם לאמסטרדם. ב 05/08חזרנו מפריז לאינסטנבול ומשם לבן גוריון. בשלושת הנסיעות האחרונות היה אחר של 45 דקות עד שעה כאשר את רוב הזמן אנחנו מבלים במטוס. חברת התעופה לא הציעה אפילו כוס מים לנוסעים וגם מערכת המיזוג לא היתה ממש פעילה. האם ניתן לתבוע את חברת התעופה ?
שלום רב ותודה על פנייתכם
על פי הנתונים שציינתם בפנייתכם נראה כי אתם לא זכאים במקרה זה לקבל פיצוי כספי בגין עיכוב טיסה מכוח חוק שירותי תעופה, מאחר והעיכוב/ים שאירעו לכם היו מתחת ל-8 שעות.
בברכה
אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעל היקרה שלום, בסעיף 7(ב) לחוק שירותי תעופה נקבע: "בלי לגרוע מהוראות סעיף קטן (א), נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שהמריאה באיחור של חמש שעות ופחות משמונה שעות מהמועד הנקוב בכרטיס הטיסה זכאי להשבת ת...
המשך תשובה