שלום רב. קיבלנו הודעת מייל על דחיית טיסת צ'רטר בחזור משעה 10:30 בבוקר ל 00:30 ללילה. מאוחר יותר. בהתראה של יותר מ 14 יום לפני הטיסה. הזמנו במונה טורס. הזמנו בהתחלה טיסת יום , כי אנחנו עם ילד קטן ולא רצינו להיות מחוץ למלון כל היום . השאלה שלי האם מונה טורס צריכים לדאוג לנו לשהייה במלון , עזיבת חדרים מאוחרת על חשבונה, עקב הזזת הטיסה לשעות הלילה במקום יום. .לטענת מונה טורס, אינם חייבים לדאוג לי לכלום על חשבונם. טענתם שטיסות צ'רטר זזות , ואין להם שום אחראיות כלפיי בכלל. מבחינתם אני והילד שלי יכולים להיות ברחובות! ולמונה טורס אין איך לעזור לי. כל השיחות עם מונה טורס מוקלטות. מה ניתן לעשות. תודה רבה על התשובה.
שלום רב ותודה על פנייתכם אל משרדנו.
מאחר וההודעה על השינוי במועד הטיסה נמסרה לכם למעלה מ-14 יום לפני מועד הטיסה המקורי, נראה כי אנכם זכאים במקרה זה לקבלת פיצוי כספי.
בברכה
אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
השאלה לא ברורה, כמו כן, במידה ונוסע אינו מגיע לטיסת ההלוך, ישנם המון מקרים בהם חברת התעופה תבטל גם את טיסת החזור משום שהוא שהנוסע לא הופיע לטיסת ההלוך. ...
המשך תשובה