התיישבנו במטוס והטייס אמר שהוא לא חש בטוב לאחר כשעה של המתנה במטוס הסיעו אותנו חזרה לשדה לאיזור של הביקורת דרכונים ואמרו לנו לצאת מהשגה ולקחת את המזוודות. ״כנראה הטיסה תצא ב18:00בערב תתעדכנו באתר בינתיים תלכו הביתה״ (הטיסה הייתה אמורה להמריא ב4:05 בבוקר). ההתנהלות הייתה מחפירה ובנוסף פספסנו יום טיול שלם. ראוי לציין שגם הטיסה שנקבעה ל18:00 בערב התעכבה ויצאה אחרי השעה 19:09
שלום רב ותודה על פנייתכם,
מהנתונים שציינתם נראה ככל ואכן טיסתכם עוכבה בשל הנסיבות שציינתם (קרי, כי הטייס לא חש בטוב), לא תהיו זכאים לקבל פיצוי כספי, מאחר ונסיבות אלה עשויות להיות בגדר נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת חב' התעופה, ולכן תהא היא פטורה מתשלום הפיצוי הכספי בגין עיכוב טיסה מכוח חוק שירותי תעופה.
בברכה
אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כן, משום שאלו התנאים של העסקה שביצעת. אתה יכול לנסות לדבר לליבם ולקבל אישור חריג. אבל אתה מבקש שינוי בתכנית הטיול מבחינת החזרה ארצה. מניח שידעת זאת מראש כאשר הסכמת לעסקה . אולי יש איזה סעיף חריג בתקנו...
המשך תשובה