טיסת אל על מיוהנסבורג נדחתה ב-12 שעות למעלה מחודש לפני מועד הטיסה. אל על לא הודיעו לנו. לגמרי במקרה גילינו את דבר הדחיה בבוקר הטיסה כך שנחסכה מאתנו אי הנעימות הגדולה של הגעה לשדה וכו'. אל על מתבצרים בעמדתם שהם הודיעו לנו באימייל אך לא מספקים כל הוכחה לכך. הם מוכנים לשלם רק נזק שנגרם בפועל כנגד הצגת קבלות לפי הבנתנו מגיע לנו פיצוי כספי משמעותי ללא קשר לנזק בפועל משום שלא הודיעו לנו, ועל חברת התעופה להמציא הוכחה על ההודעה ( אם אכן היתה כזו) האם זה כך? אם כן - מה אנחנו יכולים לעשות?
שלום רב ותודה על פנייתכם,
ככל ולא נמסרה לכם הודעה על עיכוב הטיסה, וגם אם נמסרה הודעה אך פחות מ-14 יום ממועד הטיסה המקורי, הנכם זכאים לקבל פיצוי כספי מכוח חוק שירותי תעופה, אלא אם כן חב' התעופה תוכיח כי העיכוב בטיסה נבע מנסיבות מיוחדות שלא היו בשליטתה.
בברכה
אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בעיכוב בטיסה בין 2-5 שעות הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה...
המשך תשובה