היי, המקרה הוא כזה: בתאריך 14/4/16 סגרתי לי ולבעלי טיסה לאמסטרדם דרך חברת איסתא. הטיסה לאמסטרדם הייתה עם קונקשן באיסטנבול. הטיסות הוזמנו לתאריך 2/5/16, אלה פרטי הטיסות: PC 784 מתל אביב לאיסטנבול סביחה בשעה 15:40 PC 477 מאיסטנבול סביחה לאמסטרדם בשעה 19:30 בפועל הטיסות עוכבו לשעות הבאות: PC 784 מתל אביב לאיסטנבול סביחה בשעה 17:10 (עיכוב של שעה וחצי) והטיסה מאיסטנבול השתנתה לטיסה - PC 475 לשעה 7:15 בבוקר שלמחרת (עיכוב של כמעט 12 שעות). בגלל שהטיסה שלהם התעכבה ביציאה מהארץ, פספסנו את הטיסה מאיסטנבול לאמסטרדם. הם אספו בשדה תעופה את כל הנוסעים שהיו אמורים להמשיך לאמסטרדם ולקחו אותנו לבית מלון באיסטנבול. כשהגענו למלון אמרו לנו שב4 וחצי בבוקר יאספו אותנו לשדה התעופה לטיסה לאמסטרדם. לכן, בסוף יצא שהטיסה יצאה יום למחרת, וגם מספר הטיסה שונה ל-PC 475 בשעה 7:15 בבוקר. הגענו לאמסטרדם רק בצהריים, זה אומר שגם פספסנו חצי יום, וגם לילה ששילמנו עליו על לינה באמסטרדם. בדקתי את חוק שירותי התעופה באינטרנט, (מצרפת לך את הקובץ שלו) שבו כתוב, עיכוב של מעל 8 שעות נחשב ביטול טיסה. מעבר לכך שהם צריכים לדאוג לנו למלון ולטיסה חלופית, מגיע פיצוי ע"פ מרחק. המרחק מאיסטנבול לאמסטרדם הוא 2200 ק"מ, וזה אומר פיצוי של 2000 ש"ח לנוסע. אלה מספרי הכרטיס טיסה: TICKET NOMBER: ETKT 624 1758785731
שלום רב ותודה על פנייתכם,
מדבריכם נראה כי הנכם זכאים לקבל פיצוי כספי בהתאם לחוק שירותי תעופה, אלא אם כן, חברת התעופה תוכיח כי העיכוב שחל בטיסה מת"א לאיסטנבול נבע מנסיבות מיוחדות שלא היו בשליטה.
בברכה
אהוד פאי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
צריך לקבל יותר פרטים על מנת להשיב לך באופן מקצועי. על פניו אתה מתאר שאתה זה שרכשת את כרטיסי הטיסה בנפרד. כלומר, ראשית לא ברור מה היה הפרש הזמנים בין הטיסות, ולא ברור מדוע הטיסה במוסקבה התבטלה. והאם חב...
המשך תשובה