שלום רב ב 29 יוני הזמנתי טיסה שהייתה אמורה לצאת ב8 בבוקר ביום ה8 יולי 2016 (יעד יוון) ב 3 יולי הטיסה נדחתה בשעה 1 ו10 דקות לשעה 09:10 ב 7 יולי הטיסה נדחתה שוב לשעה 17:00 האם העובדה שבצמטבר יש לי כאן דחייה מצטברת של 9 שעות (במקום 8 בבוקר עכשיו 17:00) אומרת שאני זכאי לקבל עבור כל כרטיס פיצוי כספי לפי חוק של 1290 ש"ח לכל נוסע? או בגלל שהדחייה הנפרדת שבוצעה ע"י החברה (טיסת צ'רטר) גורמת לכך שאילו 2 דחיות נפרדות? ואז איני זכאי לדבר? תודה
שלום רב ותודה על פנייתכם,
מאחר וההודעות שנמסרו לכם על דחיית הטיסה היו פחות מ-14 יום לפני מועד הטיסה, הנכם זכאים לקבל פיצוי כספי מכוח חוק שירותי תעופה, אלא אם כן חב' התעופה תוכיח כי דחיית הטיסה נבע מנסיבות מיוחדות שלא היו בשליטה.
בברכה אהוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ככל הנראה שלא, ראשית, לא מדובר בביטול טיסה, וגם לא מדובר בעיכוב של יותר משעתיים. שנית, לא ברורה סיבת העיכוב. בנוסף, יש לצאת מנקודת הנחה שבתי המשפט נוטים שלא לפצות במקרים מסוג זה הן בשל הזמן הקצר שהתע...
המשך תשובה