בחודש מאי 2016 חזרנו מברלין בחברת אייר ברלין. היה מתוכנן לנו טיסת חזור במוצש ב22:30 לאחר העליה למטוס והמתנה במטוס קרוב לשעה וחצי, הודיעו לנו שיש תקלה וכולם צריכים לרדת. קיבצו אותנו והודיעו לנו ששולחים אותנו ללון במלון . כאשר הגענו למלון אמרו לנו להיות מעודכנים לגבי הטיסה חזור , ביום למחרת הודיעו לנו שהטיסה מתוכננת ל23:00 בלילה ולחכות לשאטלים שיאספו אותנו . כמובן שהמלון דאג לנו לשלוש ארוחות ודאג לנו. לבסוף המראנו ביום ראשון בשעה 23:30 בלילה עיכוב של למעלה מ24 שעות. רציתי לדעת אם אני יכולה לקבל פיצוי מאייר ברלין שבגללה פיספסתי שתי ימי עבודה. תודה
משרדנו מייצג נוסעים שהיו על טיסת AB8380 מיום 28 במאי 16 '
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
האם פנית אל סוכנות הנסיעות או חברת התעופה ממנה רכשת את הכרטיסים על מנת לברר מדוע נוצר השינוי בתנאי הטיסה שלך?...
המשך תשובה