רכשתי כרטיסי טיסה , ישירה ללא עצירת ביניים, באתר של אייר פראנס , הלוך ושוב, פריז-תלאביב-פריז. בשל השביתות של טייסי החברה הודיעו לי על ביטול הטיסה והציעו לי לחפש אחרת באתר, שיניתי באתר שלהם לחזרה במקום הטיסה שבוטלה מתאריך ה 12 ליוני ל 13 ליוני. ואז ב 13 ליוני הודיעו שגם טיסה זו בוטלה והעלו אותי, באופן שרירותי, מבלי שאישרתי, על טיסת סוויס עם עצירת ביניים בציריך. מה ניתן לתבוע מחברת התעופה (אובדן יום עבודה, מלון, מזון, עוגמת נפש וכו') , וכיצד ? בתודה מראש
במידה והטיסה שנקבעה ליום 13.6.16, בוטלה אף היא כתוצאה משביתת הטייסים לא קיימת זכאות לפיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אליאור, פיצוי כאמור יינתן, אלא אם תוכיח מפעילת הטיסה (חברת התעופה) כי היא פטורה מתשלום, בנסיבות המנויות בסעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה, ורק עם התקיימותם של שלושה תנאים, המצטברים זה לזה. ראשי...
המשך תשובה