שלום טיסה 052LY מתאריך 19/5/16. שהיתה אמורה להמריא בשמונה בערב בוטלה ובמקומה התבקשנו לטוס ביסה שיצאה רק למחרת בבוקר למעלה מעשר שעות הבדל, על הביטול הודיעו לי בטלפון כארבע שעות לפני הטיסה, לשאלתי עם בכוונתם לפצות אותי נאמר לי שעלי למצוא מלון עד 150$ ולהגיש להם קבלה. לאחר שהתלוננתי לשרות לקוחות הציעו לי 200 נקודות בונוס. להבנתי לפי החוק הם מחויבים בפיצוי האם אשפר לתבוע אותם?
באופן תיארותי קיימת זכאות לפיצוי כספי.
יחד עם זאת, צריך להבין מאיזו סיבה הטיסה בוטלה, על מנת שאוכל לבדוק האם קיימת לאל על טענת הגנה בהתאם להוראות החוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במידה והמטוס המריא לאחר 8 שעות ממועד הטיסה המקורי, קרי, ניתוק הגלגלים ממסלול ההמראה היה לאחר 8 שעות איחור אז כן. ...
המשך תשובה