טיסת אל על שהיתה צריכה לצאת בשעה 12:45 לפנות בוקר מתל אביב לניו יורק נדחתה לשעה 8 בבוקר. קיבלנו הודעת טקסט בשעה שבע בערב שהטיסה נדחתה, ממש לפני שיצאנו לנתבג. היתה לנו טיסה בבוקר של הנחיתה בניו יורק לסן פרנסיסקו והעיכוב היה גורם לנו להפסיד את הטיסה. התקשרנו מיד לשרות לקוחות ובמשך שעה וחצי הם "בדקו" מה ניתן לעשות על מנת שבכל זאת נגיע לניו יורק בזמן. לבסוף הם אמרו שאין מה לעשות ושאין אף טיסה שיוצאת לניו יורק בלילה מנתבג. כשביקשתי לדבר עם אחראי הנציגה אמרה שהיא כבר דיברה עם שני אחראים ושאין לי מה לדבר איתם, בכל זאת התעקשתי שאני רוצה לדבר עם מישהו אחר ואז היא שמה אותי שוב בהמתנה וכשחזרה לשיחה אמרה שיש לה בשורות טובות ושהיא שמה אותי על טיסה ישירה מנתבג לסן פרנסיסקו שיוצאת תוך כמה שעות. מיד רצנו לנתבג והספקנו את הטיסה הזו. שאלתי האם ניתן לקבל פיצוי על העיכוב, בחודש האחרון אל על עיכבה כל טיסה שהיינו ופשוט קשה לסמוך עליהם, לכן, למרות שהפעם הם מצאו פתרון (לבעיה שהם יצרו) כל העיכוב לא תקין.. מה גם שהטיפול של הנציגה נשמע מאוד לא אמין ולא רציני והיה יכול להיגרם לנו נזק רב.
אין מקום לפיצוי במקרה זה משום שהעיכוב היה פחות משמונה שעות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שי היקר שלום, יש לראות את התיעוד לתשובה שקיבלת ולקבל פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה...
המשך תשובה