שלום רב בעלי ואני טסנו וייטנאם לפני כחודש, לתקופה של שבועיים. במהלך הטיסה (שעתיים לפני הנחיתה), הוגשה ארוחת בוקר ולאחריה, נמזג קפה. חשוב לציין, ששולחן ההגשה שלי היה רופף ונטה לעברי. בעלי, שישב לימיני, הניח את כוס הקפה הלוהט על השולחן, מיד באותה השנייה, כוס הקפה גלשה והתהפכה על הירך שלי (בסמוך לאגן). נכוויתי קשות, קפצתי ממקומי בכאב ורצתי לשירותים כשכולי רטובה. "ביליתי" שעתיים (עד הנחיתה) בשירותים בהנחת קומפרסים קרים על הכוויה. מיותר לציין, שלא היו שום אמצעים לעזרה ראשונה בנושא כוויות. ביקשתי לקבל עזרה רפואית עם הנחיתה. רופא המתין לי ביציאה מהמטוס ונלקחתי לעזרה ראשונה בשדה. טופלתי שם במשך כשעה ארוכה בקצף וקרמים, הרופאה המליצה לי לגשת לבית החולים. סופו של סיפור, לביה"ח לא ניגשתי בגלל הבלבול ועוגמת הנפש שהרגשתי להתחיל כך את הטיול. בבית המלון ליוותה אותי פקידת הקבלה לבית מרקחת, שם קיבלתי חומרי מריחה וחבישה ואנטיביוטיקה (לאחר בדיקה של הרוקחת). סבלתי כאבים במשך מס' ימים ואי נעימות במשך כל הטיול, אי יכולת להתקלח 3 ימים, חוסר יכולת לרחוץ בים (חבשתי את הכוויות במשך 8 ימים) ושלפוחיות וסימנים שנותרו עד היום. באירוע הזה היו מס' כשלים מצד חברת התעופה: שולחן לא תקין, קפה לוהט הרבה מעל המקובל בטיסות, מחסור באמצעי עזרה ראשונה לכוויות. אשמח לקבל חוות דעת, מה ניתן לעשות במקרה זה מול חברת התעופה. תודה ברכה מישראל
ברכה שלום רב,
שוחחנו טלפונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי יהלי, כן, מה שקובע הוא רגע ניתוק גלגלי המטוס ממסלול ההמראה. בהתאם למה שאת מתארת, המראתם לאחר 8 שעות. לעוד פרטים וקבלת הכוונה ועצה טובה באהבה, ניתן לפנות אליי בשיחה ישירות ממש כאן דרך הכרטיס שלי...
המשך תשובה