שלום רכשנו לפני כ- 8 חודשים 4 כרטיסים לטיסה סדירה של אל על לבריסל, לתחילת יוני. אתמול, כ-3 שבועות לפני מועד הטיסה קיבלנו הודעה מחברת התעופה על כך שהטיסה שלנו בוטלה ושהועברנו לטיסה שיוצאת יום קודם, כך למעשה מועד ההמראה שלנו הוקדם בכ-17 שעות. מיותר לציין כי הדבר גורר הוצאות כספיות משמעותיות. לילה נוסף בבית מלון ל4 אנשים. רכב ליממה נוספת. יום חופש נוסף ל2 אנשים עובדים. ועוד. יש לציין כי בשיחת טלפון עם מוקד שירות של אל על הוצע לנו החזר כספי מלא על ביטול הכרטיסים או טיסה חלופית ביום המקורי אך לא ישירה אלא עם קונקשן. 2 האפשרויות לא היו מקובלות עלינו. השאלה היא האם מגיע לנו פיצוי כלשהו. אם כן אז באיזה גובה פחות או יותר ואיך נחתן לקבלו. תודה מראש ויטה
במקרה שציינת חברת התעופה פטורה מלפצות, משום שהודעת הביטול ניתנה מעל 14 יום קודם ביצוע הטיסה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעקב היקר שלום, הן סעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה והן בפסיקה הענפה בנושא נקבע כי תקלה טכנית במטוס עשויה להיחשב נסיבה מיוחדת שאינה בשליטת מפעילת הטיסה או למארגן ועשויה להעניק להם פטור מתשלום פיצוי...
המשך תשובה