הטיסה היתה אמורה להמריא מפריז בשעה 20:10 ולנחות בישראל ב1:50, עם העליה למטוס היה בלאגן והנוסעים הוחזרו לטרמינל, היתה טיסה נוספת מפריז של אלעל שהתעכבה, בסופו של דבר חלק מהנוסעים הופנו לטיסה האחרת וטסו ישר לישראל אחרי עיוכב של שעתיים ואנחנו נשארנו בטיסה זו 328 והמראנו רק אחרי 3 שעות אך מסלול הטיסה שונה , במקום טיסה ישריה מפריז לתל אביב הטיסה הפכה לטיסה עם עצירה בניס-צרפת מרחק שעה וחצי טיסה מפריז , עצירה על הקרקע בניס לשעה וחצי ואז שוב המראה לישראל , נחתנו בשעה 7:04 , האם אנחנו זכאים לפיצוי?
החוק מדבר על איחור בשעת ההמראה ולא בשעת הנחיתה. לכן, אם העיכוב בהמראה לא היה מעל שמונה שעות, לא קיימת זכאות לפיצוי כספי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ערן היקר שלום, לא ברור מתי הודיעו לך על השינוי במועד הטיסה, לא ברור האם החבילה נרכשה כחבילה אחת או שאת כרטיסי הטיסה רכשת בנפרד? על אף מועד שינוי ההמראה, לא מדובר בטיסה שבוטלה בהתאם לחוק שירותי תעופה...
המשך תשובה