בטיסת AA מסינסינטי לפילדלפיה הגעתי לשדה ורק שם נאמר לי שהטיסה בוטלה. הם במקום הסבו אותי לטיסה חלופית של יונטייד שיצאה באיחור של שעתיים לשיקגו ומשם ליעד שלי באמסטרדם. בעקבות השינוי לא היתה לי ארוחה בטיסה (אני אוכל כשר ולא היה כמובן מהרגע להרגע, למרות שפניתי ושאלתי) פניתי אליהם והם פיצו אותי ב50$ (היה גם עניין של מזוודות שלא הגיעו בהלוך לסינסינטי) שאלותיי: 1. האם ביטול טיסה ללא הודעה מוקדמת לא מחייבת פיצוי? 2. האם העובדה שטסתי מ12 בצהריים בערך זמן ארה"ב ועד הגעה לסחיפול למחרת בבוקר ללא אוכל לא מהווה עילה לפיצוי? 3. האם 50$ הפיצוי (שגם הוא רק בהזמנה למשך שנה דרכם) הוא לא סכום מזערי, או שעצם זה שקיבלתי אותו בעצם הודיתי ובכך הסתיימו טענותיי? אציין כי הם הודו בעובדות לאורך כל ההתכתבויות שלי איתם ואת הפיצוי שלחו בדואר ולא הסכימו לומר לי מה גובה הפיצוי במייל, תודה מראש
החוק הישראלי אינו תקף במקרה זה משום שהטיסה לא המריאה מישראל או אליה אלא מארה"ב להולנד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אוהד, בוודאי שיש לך סיבה להתעקש, על אף המצב הביטחוני. לחברת התעופה יש אחריות כלפיך. יש לך לא מעט מה לעשות למען האמת. אתה יכול ליצור עמי קשר טלפוני ממש כאן דרך הכרטיס שלי. אשמח להסביר ולסייע לך. ...
המשך תשובה