האם לפני דיני התעופה המוסכמים בעולם : כאשר חברת התעופה משנה מועד טיסה ללקוח (ועקב כך בעצם מבטלת את טיסתו המקורית ולא נותנת לו לעלות לטיסה ) - האם היא מחוייבת להחתים אותו על כך ?(אם השינוי מול פקיד) . יש לציין שאין כלל קבלת תשלום כי חברת התעופה טוענת באופן תמוהה שהשינוי נעשה חינם אין כסף . אגב איך נקראים דיני התעופה הללו ? תודה על כל עזרה !
אני מפנה אותך לסעיף 6 לחוק שירותי תעופה שמסדיר בדיוק עניין זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
תודה
האם מקרה זה נכנס לקטגוריה של "טיסה שבוטלה" ?
יש לציין שחברת התעופה סירבה להטיס נוסע ורק בשבילו "הטיסה בוטלה" .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
האם פנית אל סוכנות הנסיעות או חברת התעופה ממנה רכשת את הכרטיסים על מנת לברר מדוע נוצר השינוי בתנאי הטיסה שלך?...
המשך תשובה