הזמנתי 3 כרטיסי טיסה לברצולנה ישירות מחברת VUELING כשהגענו לצק אין הסתבר שהמקומות שלנו תפוסים ולא נוכל לעלות לטיסה מאחר וקנינו כרטיסי המשך למדריד עם חברת איבריה לאותו יום והזמנו מלון וקנינו כרטיס למשחק כדורגל במדריד לאותו יום לא יכולנו לקבל חלופה שהוצעה שנטוס ונגיע לברצלונה רק בשמוה בערב,קנינו 3 כרטיסי טיסה מאלאיטלה ב 550$ לכרטיס מילאתי טופס תלונה בברצלונה והחברה מוכנה לפצות ב 400 אירו סה"כ כנגד נזק של 1650 דולר מה עליי לעשות
שוחחנו טלפונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עברו כבר מעל ל4 חודשים ועדיין חברת התעופה לא ענתה לי לשום מייל ששלחתי אליהם.
מה עלי לעשות? אין לי אפילו תשובה רשמית מהם לגבי המקרה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בעיכוב בטיסה בין 2-5 שעות הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה...
המשך תשובה