בתאריך 12/3 המתנתי לעלייה למטוס לטיסה מבואנוס איירס למדריד (לקראת טיסת המשך לתל אביב כעבור קונקשן של 8 שעות). הטיסה בוטלה עקב תקלה מכאנית במטוס וקיבלתי כרטיס טיסה חלופי לטיסה 48 שעות לאחר מכן. איבריה טוענת שאני לא זכאי לפיצוי כי התקלה הייתה לא צפויה ובנסיבות חריגות: On this occasion, we were forced to cancel the flight due to a fault which our technicians had to repair to ensure the safety of your flight. The moment we learned of this circumstance, we informed, attended and provided you with the quickest way of reaching your destination according to the available alternatives. As it was an extraordinary circumstance we could not prevent, despite taking reasonable measures, European Community Regulations do not establish any compensation. ביקשתי מהם הסבר מה הייתה התקלה החריגה ולא קיבלתי תשובה. האם בכל זאת יש אפשרות לתבוע מהם פיצויים?
יש לשקול הגשת תביעה לבית המשפט.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראשית, אין קשר אם מדובר בטיסת צ`רטר, החוק אינו עושה הבחנה בין טיסה כזו או אחרת. שנית, על חברת התעופה היה לספק לכם כרטיס טיסה חלופי או השבת התמורה, כך גם לספק שירותי סיוע, כגון תחבורה, לינה, מזון ושתיי...
המשך תשובה