שלום, קנינו כרטיסי טיסה (לי ולבעלי) לברזיל, לתחילת אפריל, לביקור משפחתי. בעקבות הפירסומים וההזהרות של ארגון הבריאות העולמי ומשרד הבריאות בישראל על הסיכון לפגיעה בעובר של נשים בהריון, החלטנו לבטל את הטיסה. רכשנו כרטיסים באינטרנט דרך gotogate. כרטיסים שרכשנו הם ללא אפשרות לשינוי או ביטול. פנינו לחברה בבקשה לבטל את הכרטיסים בעקבות המצב המיוחד שנוצר (ביטול מכיוון שלא ידוע מתי המצב ישתנה...). אנחנו כבר 3שבועות בטלפונים עם נציגי השירות שלהם, לדבריהם יש תקדים לביטול בעקבות הוירוס זיקה בברזיל והם טוענים שהם מבררים את האפשרויות מול חברת התעופה אייר פרנאס. הציעו לנו אפשרות לשנות תאריכים עד ה6/4/16- כמובן שזה לא רלוונטי כי לא בטוח שהמצב ישתנה עד אז... רצינו לדעת מהן הזכויות המשפטיות שלנו או מה אתה ממליץ לעשות במקרה כזה. תודה רבה
הפורום עוסק אך ורק בשאלות הקשורות בביטולים שנעשו על ידי חברות התעופה (ולא על ידי הנוסע).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אמנון היקר שלום, במידה וסכום התביעה שלך אינו עולה על סך של 34,600 ש"ח, אני ממליץ לבחור בהליך של תביעה קטנה. הן בשל הדין הראייתי המקל, והן בשל העלויות המשפטיות הנמוכות. עם זאת, אין כל מניעה שעורך דין ...
המשך תשובה