שלום! ב 11.3.2016 טסנו אני ובעלי ושני תינוקות מתחת לגיל שנתיים מישראל לננימו עם חברת אייר קנדה כשהזמנתי את הטיסה בסוכנות של איסתא עפולה הבהרתי להם שמאוד חשוב לי שאני ובעלי נשב ביחד בכל הטיסות מכיוון שאנו אם ילדים קטנים וזה לא קל, הם אמרו בסדר ושלחו לי במייל את הכרטיסים, כשהגענו לשדה תעופה ( כ 4 שעות לפני הטיסה ) באנו לצק אין ואמרו לנו שבקונקשיין של טורונטו - ונקובר אנחנו טסים בשני טיסות נפרדות בהפרש של שעה הראתי לנציג שירות לקוחות של אייר קנדה את הכרטיסים איסתא שלחו לי במייל שנראים שאנו טסים באותה טיסה ויושבים אחד ליד השני והם אמרו שזאת לא אשמתם ושה סוכנת של איסתא עשתה את זה כמובן ללא ידיעתי כי במייל רשום אחרת הם אמרו לי שהם לא יכולים חעשות כלום ושאני אדבר אם איסתא התקשרתי לאיסתא והם אמרו לי שהם אכן אשמים אך כמובן לא התכוונו ובלה בלה בלה המתנתי כמעט 3 שעות בציק אין לפתור את זה אם 2 תינוקות צורחים ורעבים ובמקום להסתובב בכיף הדיוטי פרי רצנו אם המזוודות והילדים עלינו כדי להספיק לטיסה ובמקום להיכנס ראשונים למטוס כדי להתמקם כנו שצריך ולשים את המזוודות באנו אחרונים וכבר לא היה מקום למזוודות שלנו בקיצור מחוויה של כיף הטיסה הפכה לסיוט ואיסצא לא פתרו לנו כלום בסוף למזלי טסנו ביחד בגלל עיכוב בהגירה בטורונטו אני ממש לא רוצה לעבור על זה בשתיקה חברת איסתא פשוט הרסה לנו את הטיסה גם ככה לא קל לטוס אם שני תינוקות ובטח לא אחרי סטרס כזה יש פה עילה לתביעה?? אני באמת חושבת שמגיע לנו פיצוי על כל העוגנת נפש תודה
גם אם קיימת עילת תביעה, אני סבור שבית המשפט לא יפסוק במקרה זה פיצוי משמעותי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נתנאל היקר שלום, חסרים פרטים על מנת להבין את השתלשלות הדברים טוב יותר. יש לעמוד על התיעוד הקיים ברשותך לגבי תשובת חברת הביטוח והתיעוד של משדר הבריאות ההולנדי. אגב, האם פנית אל חברת התעופה כשהיית בשדה...
המשך תשובה