טסנו 4 חברים לבנגקוק עם חברת איירופלוט עם קונקדיין במוסקוה הטיסה למוסקוה איחרה ב30 דקות כאשר הגענו למוסקוה אמרו לנו שטיסת ההמשך תידחה ב3 שעות היות והמזודות לא יצליחו להגיע לטיסה המקורית הגענו לבנגקוק באיחור של 3 שעות וטיסת ההמשך שלנו לקוסאמוי יצאה ולא היה לנו מקום באותו יום כי הטיסות היו מלאות נאלצנו לנסוע לפאטיה ומשם טסנו לקוסומוי שילמנו שוב על הטיסה הינו צריכים להגיע למלון בקופנגאן שהוזמן מראש היות והגענו ב28:30 לא היה לנו מעבורת ונאלצנו לצאת בספיד בוט שילמנו נסיעה מיוחדת שעלתה 300 דולר הנזק שהיה לנו תשלום של 200 דולר נוספים לנוסע בזבוז יום טיול ועוגמת נפש כתבהו לאירופלוט ענו לנו שלא מגיע לנו פיצוי היות והטיסה איחרה בגלל מזג אויר מה עלינו לעשות?
מזג אוויר בעייתי, אכן יכול לשמש לחברת התעופה טענת הגנה טובה ולפתור אותה מלהעניק לנוסע את הפיצוי הקבוע בחוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שוחחתי עם הלקוח, נמסרו פרטים טלפונית, הוחלט כי הלקוח יקבל את הצעת הפשרה שהציעה לו חברת התעופה. בברכה יצחק מנהל הפורום...
המשך תשובה