אהלן, אספר בקצרה, בעת שביתה בלופטהאנזה בוטלה טיסה, ללא עדכון, אחרי שיחה עם נציג נאמר כי הטיסה תדחה ליום המחרת דרך אייר פראנס ונקבל פיצוי על ההוצאות הכלולות בכך. ביום המחרת גילינו כי הטיסות לא הוזנו במערכת של אייר פראנס ועדיין אין כרטיסים, דבר שגרם לעוגמת נפש נוספת כאשר בסופו של דבר עשינו צ'ק אין 20 דקות לפני ההמראה. כעת לאחר פנייה לשירות הלקוחות במייל, קיבלתי הודעה על כך שיחזירו לי את כספי, רק נשאר להעביר פרטי חשבון. אני סבור כי יש מקום לפיצוי נוסף בשל עוגמת הנפש הכפולה. כיצד אני אמור לפעול? תודה רבה
חוק שירותי תעופה קובע כי אם הטיסה בוטלה בשל שביתה או השבתה מוגנות מפעיל הטיסה יהיה פטור מלפצות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש להבין מתי הייתה הודעת הביטול של חברת התעופה במקרה המתואר. לא ברור מתי הודיעה לכם על הודעת הביטול. האם מעל 14 ימים לפני מועד הטיסה? האם פחות מ14 ימים לפני מועד הטיסה? האם פחות מ 7 ימים לפני מועד הטס...
המשך תשובה