בתאריך 16.2.16 הזמנתי חופשה לבורגס דרך אתר קשרי תעופה באתר אינטרנט שלהם. הזנתי את פרטי האשראי ובסוף עשיתי אישור, הבעיה היא כזאת , מהחברת אשראי אישרו לי את העסקה ויש לי גם מכתב מהם עם שם החברה סכום העסקה ומספר תשלומים, המסגרת תפוסה לי ב7000 שקל והחברת תעופה טוענת שהם לא אישרו את העסקה ,ועכשיו שאני רוצה לבטל הם רוצים לחייב אותי על דמי ביטל בסך 300 ש"ח. ביקשתי שיבטלו לגמרי ויחזירו לי את המסגרת שנתפסה לי הם טוענים שביקשו מהאשראי ועד לרגע זה המסגרת עדיין תפוסה בסכום של החופשה והחברת אשראי אומרת שאף אחד לא פנה אליהם, מה אני צריך לעשות עם זה ?
הפורום עוסק אך ורק בביטולים חד צדדים מצד חברות התעופה (ולא מצד הנוסע).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש להבין מתי הייתה הודעת הביטול של חברת התעופה במקרה המתואר. לא ברור מתי הודיעה לכם על הודעת הביטול. האם מעל 14 ימים לפני מועד הטיסה? האם פחות מ14 ימים לפני מועד הטיסה? האם פחות מ 7 ימים לפני מועד הטס...
המשך תשובה