שלום, לפני 10 ימים רכשתי כרטיסי טיסה באתר של חברת Airbaltic לחודש מאי. לאחר כמה ימים התברר כי עקב אילוצים בעבודה לנוכל לטוס בתאריך זה. פניתי לנציגת החברה בארץ וביקשתי לשנות את מועד הטיסה. בנציגות המקומית קיבלתי תשובה שלילית. פניתי ישירות לחברת התעופה וגם שם נעניתי בשלילה מכיוון שכרטיסים שרכשתי לא ניתני לביטול ו/או שינוי. כאשר שאלתי לגבי חוק הגנת הצרכן נאמר לי שהחוק לא תקף במקרה הזה מכיוון שהכרטיסים הופקו בחו"ל ולא בישראל. מה ניתן לעשות במקרה כזה? תודה.
הפורום עוסק אך ורק בביטולים חד צדדים מצד חברות התעופה (ולא מצד הנוסע).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראשית, אין קשר אם מדובר בטיסת צ`רטר, החוק אינו עושה הבחנה בין טיסה כזו או אחרת. שנית, על חברת התעופה היה לספק לכם כרטיס טיסה חלופי או השבת התמורה, כך גם לספק שירותי סיוע, כגון תחבורה, לינה, מזון ושתיי...
המשך תשובה